Feedbacksessies voor jouw medewerkers, in je eigen huisstijl en met eigen competenties.
Ons feedbacksysteem wordt veel ingezet bij zorginstellingen. De uitgebreide maatwerkmogelijkheden zorgen voor de juiste context in jouw branche. Met eigen competenties, instructieteksten en diverse voorkeursinstellingen speel je eenvoudig in op specifieke doelgroepen en trajecten binnen jouw organisatie.
In een gebruiksvriendelijke beheeromgeving zet je het systeem volledig naar eigen hand, zodat het aansluit bij jouw wensen. De heldere feedbackrapporten helpen je bij het voeren van ontwikkel- en beoordelingsgesprekken. De resultaten kunnen als input dienen voor persoonlijk ontwikkelplannen en periodieke evaluatie daarvan. Lees wat onze klanten in de zorg daar over zeggen:
Ervaringen met 360 graden feedback in de zorg
Fris en professioneel, aangepast aan onze huisstijl.
Floor Haacke: ”Wij zetten 360gradenfeedback.nl in voor diverse functies binnen de organisatie, zowel in zorginhoudelijke functies als in management functies. Onlangs heeft het volledige management een feedbacksessie gedaan via 360gradenfeedback.nl.
Het systeem ziet er fris en professioneel uit en is aangepast aan de huisstijlkleuren van onze organisatie.
De stappen zijn eenvoudig door iedereen te volgen. Ten slotte wordt automatisch een volledig rapport opgesteld.
Contact is laagdrempelig. Er wordt meegedacht in je wensen en dit wordt vervolgens met enige snelheid uitgevoerd, erg prettig!”
Ervaringen met 360 graden feedback in de zorg
Veel ruimte voor eigen inbreng. Over de service ben ik heel tevreden.
Adriëtte van der Wijst: "We zijn gestart met het feedbacksysteem van 360gradenfeedback.nl als ondersteunend instrument voor de ontwikkeling van onze zorgcoördinatoren. Ik heb positieve ervaringen in de samenwerking met 360gradenfeedback.nl, zowel tijdens de voorbereidingen als de uitvoering.
Het systeem biedt ruimte voor eigen inbreng, wat maakt dat het inhoudelijk echt goed aansluit op onze behoeften. Ook het meedenken over o.a. de teksten was voor mij heel waardevol. Daardoor konden we ervoor zorgen dat de toon en de aanspreekvorm goed aansloot bij de cultuur van onze organisatie.
Over de service tijdens het traject ben ik heel tevreden. Met regelmaat ontvang ik een update van de stand van zaken en als er vanuit ons iets gewijzigd moet worden, wordt daar snel actie op ondernomen. Het contact onderling verloopt prettig; korte lijnen, snelle reactie en afspraken worden nagekomen.”
Heldere feedbackrapporten
Gebruiksvriendelijk systeem
Eigen competenties invoeren
Groei meten met periodieke evaluaties
Systeem in eigen huisstijl
Eigen url met bedrijfsnaam
Gratis testen