Veelgestelde vragen over 360 graden feedback

Hoe zit het met het beheer van het systeem? Moet ik veel zelf doen?

Zakelijke klanten hebben twee mogelijkheden:

Optie 1: Beheer in eigen huis.
In een gebruiksvriendelijke beheeromgeving tref jij als administrator zelf de voorbereidingen voor de feedbacksessies van jouw medewerkers of klanten. Wij trainen en ondersteunen je.

Optie 2: Beheer uitbesteden.
Heb je geen capaciteit beschikbaar om beheer in eigen huis uit te voeren? Wij ontzorgen je voor een vaste prijs per feedbacksessie.

Tijdrovend?

Of het beheren van jouw feedbacksessies veel tijd in beslag neemt, hangt af van hoe je ons systeem configureert. Als je bijvoorbeeld instelt dat testpersonen zelf hun feedbackgevers mogen invoeren, dan hoef jij die data zelf niet in in het systeem te zetten. Datzelfde geldt voor de competentie-keuze: als je ook dat onderdeel uit handen geeft, valt jouw beheertaak best mee.

Bovendien verzorgt het systeem een aantal automatische handelingen, waar jij zelf geen omkijken naar hebt. Bijvoorbeeld het verzenden van uitnodigingen en reminders, het detecteren foutief ingevoerde mailadressen en het vragen om correctie, het verzenden van rapporten, etc.